Bleskové zprávy XII - ORNA 3.0
Na konci tohoto měsíce se dočkáme startu ORNA 3.0 a nová verze přináší řadu velkých změn. Soustavnými změnami prochází ale také naše království Gogorna. Oslavujeme, hrajeme, vítězíme a připomínáme si to.
Gogorna slaví 1 rok
29. března 2022 oslaví naše království jeden rok trvání. Je to důvod k oslavě. Historickou událost bychom si měli připomenout společnou akcí a asi nejhezčí by bylo, kdyby se nám podařilo se setkat v nějaké taverně a výjimečný okamžik jsme společně zapili.
Ideálním místem by bylo hlavní město Gogorny Novočeská Borolípa, ovšem nesmíme zapomínat, že máme zástupce také v zahraničí - v malých nevýznamných městečkách jako jsou Teplice, Plzeň či Praha.
Konečný termín tedy bude muset být výsledkem kompromisu a ačkoliv by bylo ideální, aby se akce zúčastnili všichni hrdinové Gogorny, včetně těch bývalých (všichni jsou srdečně zváni), kompletní prakticky určitě nebudeme.
Jednání o místě a konkrétním času se teprve rozbíhají.
Hrdinové Gogorny
Království je v současné době tvořenou 16 cestovateli (1 král, 4 důstojníci, 11 vojáků).
Z hlediska povolání je složení toto:
T11 - 1 Božská bytost,
T10 - 1 Božská bytost, 1 Sférický chodec
T9 - 1 Vznešený Gaia, 3 Všemágové, 1 Bahamut, 1 Nyx
T8 - 1 Nekromant, 1 Soudce, 1 Atlásův štítonoš, 1 Arcidruid
T6 - 1 Šermíř, 1 Druid
T5 - 1 Bojová mistryně
Galerie je nyní čerstvě aktualizována, takže si můžete prohlédnout profily všech hrdinů.
Společný raid (nájezd) XX
U příležitosti povýšení Gogorny na úroveň 20 a příchodu nového megamonstra Morrigan byla provedena úspěšná společná akce, při níž byla spojenými silami zlikvidována všechna megamonstra našeho království. V těchto akcích už spolehlivě funguje synergie a koheze, takže vše proběhlo rychle, spořádaně a hlavně také krajně efektivně. Všechna monstra byla poražena, s výjimkou oslavence Morrigan, která padla (poprvé v našem království) až o dva dny později.
ORNA 3.0
V pondělí 28.3. 2022 v 18 hodin dojde k první odstávce serveru. Téhož dne a ve dnech následujících bude v několika vlnách hra převedena na aktualizovanou verzi s názvem ORNA 3.0.
S novou verzí už mají zkušeností čeští a slovenští testeři, kteří si změny vesměs pochvalují. Jak přijmou změny běžní hráči? Na jejich reakce si budeme muset počkat.
O jaké změny se konkrétně jedná? Tady je soupis.
- Hra dostane novou grafickou podobu. Ne komplet, ale změní se vizáž budov (některé jsem viděl a vypadají opravdu hezky)
- Přibyde dějová linka, do které se budou moci zapojit také hráči T11
- Změní se pohled na území, takže vše bude přehlednější, bude krásně vidět na strážce a majitele území (také toto jsem viděl a velice se mi ukázky líbily), dále zmizí oznámení, že majitelem je přízrak (ghost) cestovatele, protože tento popis většinu hlavně začínajících hráčů mátl
- Změní se pravidla u brutálního, smrtícího útoku Ostnatý štít (Spiked Shield)
- Většinu budov nyní bude možno postavit za peníze a nikoliv orny
- Změnami projde také proces ascendace, tedy povýšení v Oltáři nanebevzetí. Protože se jedná o extrémně účinné posílení hráčů, ti kteří budou chtít získat povýšení na úroveň 50+, si budou muset pořádně připlatit. Kromě toho bude umožněno hráčům obětovat dosažený stupeň povýšení výměnou za některé zaplacené suroviny.
- Bude zatraktivněna akce, která je zatím opomíjena: mód PvP live, tedy živě hráč proti hráči. Mód bude mít svou kategorii mezi úspěchy (to jest, bude mít svůj pohárek a hráči budou moci dosáhnout met k získání cen). Odměny v tomto módu budou radikálně navýšeny.
- Úprav pravidel se dočká také využívání pomocníků. V soubojích nebude spánek důvodem k damage.
- Pokud budete chtít namíchat více lektvarů stejného typu, nebude muset míchat po jednom.
- Hrdinové budou muset při soubojích čelit novým výzvám, které jim přinesou různá nová prostředí.
- Technicko-organizační změna: na operačních systémech Android 5.0 a 5.1 nebude hra nadále podporována
Buffalobills, skromný a oddaný kronikář
Littera scripta manet